torsdag 14 mars 2013

Middag på 15 minuter med Jamie Oliver

Mitt senaste kokboksinköp.

Ja, jag är smått galen i kokböcker och den här ÄLSKAR jag. Beställde den på Adlibris. Ja, i ärlighetens namn så har jag inte lagat något ur den än, men jag har läst den från pärm till pärm. I morgon blir det premiär. Då får tacomiddagen ge vika för ett vegetariskt recept ur denna underbara bok. Jag får återkomma om hur det blev. Såg när Jamie lagade det på TV och det riktigt vattnades i munnen. Vi är inga vegetarianer, men målet är att äta vegetariskt några dagar i veckan och de vegetariska recepten i denna bok såg goda ut allihop. Vill du ha en lite snabbare uppdatering än vad jag brukar få till här på bloggen så är du välkommen att kika in på Instagram. Fru Jonzon heter jag där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar