onsdag 11 april 2012

Kolla in den här sidan

Det är roligt att surfa runt och leta inspiration. Hittade till den här sidan idag Green Kitchen Stories . Jag är inte vegetarian och har aldrig testat Raw Food, men jag testar gärna lite nytt. Vi försöker äta vegetariskt minst EN gång i veckan och det kanske är dags att utöka det till fler gånger. Är samtidigt lite sugen på att testa LCHF. Har varit en motståndare till det men många verkar må så bra av LCHF. Får se hur jag kan få ihop den kombon LCHF, vegetarisk kryddat med lite Raw Food. Maken och barnen kommer att bli galna, men det får jag ta.

1 kommentar:

  1. Jag blandar nog lite ett tag var det mycket LCHF nu mest Raw Food, Sällan kött men älskar skaldjur och ibland kyckling. Men det jag undviker är socker och spannmål. Helst av allt så mycket ekologiskt.
    Ja man får pröva sig fram:)

    Kram Lotta

    SvaraRadera