fredag 25 november 2011

Present från maken


Fick detta kit av maken innan jag gav mig på andra försöket med macaroner. Inhandlat på Lagerhaus. Förutom spritsen följde en liten bok med recept med. Måste testa flera smaker framöver, men de i choklad är redan en favorit. Var skeptisk till min första fyllning, mörk choklad med hallon, men när de stått till sig ett par dagar är de helt underbara. I boken går det steg för steg att följa både med text och bilder. Uppenbarligen nödvändigt för mig med tanke på den första katastrofen. Nu är det bara en form i silicon som fattas. Det finns ett lite lyxigt kit att beställa på  CoolStuff. Bara formen har jag hittat på Cordon-Blue. Någon som läser min blogg som tänkt köpa julklappar till mig? Varsågod för tipset;-)! Och ja, det är helt i sin ordning att maken köper köksprylar till sin fru. Bara det är saker hon vill! Med andra ord skulle en Kitchen Aid också vara helt ok. Finns på  Bagaren och Kocken. Jag tror du vet vika färger jag gillar älskling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar