fredag 18 november 2011

Ikväll höll vi oss till menyn. Det blev pizza som planerat. Omöjligt att frångå eftersom vi utlovat pizza, dricka och popcorn till dottern och tolv (!!!) av hennes vänner. Vet inte vad jag tänkte på, men det kvittar för bra blv det. På slaget halv sex invaderades vårt hus av ett myller med pyjamasklädda småtjejer och sen var det fullt ös i två timmar. Det blev förutom maten både dans, charader, gitarr och sång. När alla gott hem, popcorn spåren var bort städade och våra tre små trollungar somnat sött sjönk jag tungt ner i soffan framför slutet på idol. Nu undrar jag hur jag ska orka ta mig upp igen. Glömde som vanligt fota maten mitt i kaoset, men det finns massor kvar. Återkommer med recept och bild imorgon när resterna åker fram....om jag kommer ihåg.



Brukar inte använda engångs särskilt ofta med tanken på miljön, men idag kändes det lägligt. Hittade de här söta på Lagerhouse. Köpte tallrikar till också. Det var tre färger i paketet; gul, rosa och turkos. Söta, eller hur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar